fredag 11 november 2011

Lite omväxling

Idag gjorde jag någonting som jag i vanliga fall aldrig gör. Jag köpte hem en Coca Cola! Jag har aldrig varit särskilt förtjust i cola, och under det senaste året har jag i stort sett inte druckit någon läsk alls. Jag hade ju faktiskt ett år då jag varken åt godis, läsk eller snacks. Efter det året fick jag upp ögonen för cola.. Så ikväll tänker jag slå på en film, oklart vilken, dricka läsk och äta choklad. Kommer bli en skön och lugn fredagskväll. Köpte även en tidning, vilket jag heller aldrig gör. Dem har ju börjat nu med julspecial-tidningarna! Det är nog bara under den här månaden då jag faktiskt köper tidningar. Älskar att bläddra bland massa julrecept och julpyssel!
Men först ska jag äta enchilladas som snart ska in i ugnen och diska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar