måndag 13 juni 2011

Nära ett slut och ett mycket fint början

Det har varit väldigt tyst här från mig, det har varit mycket att göra och lite tid framför datorn. Rätt skönt ändå måste jag säga. (Nånting som jag lärt mig älska utan är tv! Trots att vi har en tv på regementet så ser jag sällan på den, på elva månader har jag nästan inte sett på tv alls. Så när jag var hemma senast och slog på tv:n så tyckte jag det mest var tråkigt, det är nånting jag kan klara mig utan. Vi får se hur länge det håller när jag återgår tillbaka till de civila).
Men nått nytt har hänt! Jag är nu ägare till en alldeles egen lägenhet i Enköping! (Och har även jobb till hösten). Jag skrev på kontrakt och fick nycklarna idag. Så nu får jag flytta in när jag vill!
En riktigt fin liten etta som renoverades för ett år sedan. Den är verkligen jättefin för att vara så liten, så nu ser jag fram emot att få inreda den! Jag planerar att flytta in i mitten/slutet av augusti. Riktigt spännande! Muck på fredag! Tänk att elva månader kan gå såhär fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar