tisdag 21 juni 2011

Efterlängtad torsdag!

Jag har dessa två dagar rensat ur min garderob. Vilket var mycket välbehövligt kan jag säga. Jag tycker jag hela tiden har haft koll på vad som finns i min garderob, men att det var såhär mycket! Jag hade ett litet berg med kläder som låg sorterade i olika högar på golvet. I "behålla", "osäker" och "kasta"- högar. Och då är det inte så att jag köper högar med kläder, utan det var flera års gamla kläder som jag använde på högstadiet. Kläder som jag inte använt på fem år, men som legat så fint längst in i garderoben.
Nu är det lite mer struktur över skor och kläder där inne. Bara att packa ner allting sedan.

På torsdag ska jag äntligen gå till frisören! Åh vad jag har sett fram emot det. Men som alltid är jag osäker på hur jag ska ha det. Jag är så trött på den strama knuten som jag haft varje dag i ett år nu. Och med tanke på att jag ska fortsätta på LedR så vore det så skönt med en kort frisyr, som man inte behöver sätta upp. Men jag har ju "nyss" gått från en kort frisyr och sparat så länge för att få långt hår. Helst av allt skulle jag vilja sätta mig i frisörstolen och bara säga åt henne att göra vad hon vill. Vi får se. Det kommer nog fortfarande vara långt när jag kommer ut från salongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar