fredag 5 november 2010

Vad vore inte SJ med alla strul?

När vi slutade 30minuter tidigare än vanligt på fredagseftermiddagarna så sprang jag till stationen för att hinna med ett tidigare tåg än vad jag är van vid. Jättenöjd med mig själv var jag, för nu skulle jag ju komma hem 1timme tidigare!
Men när jag väl kommer till Stockholm så är mitt anslutningståg inställt. Ok tänkte jag, inte mycket att göra åt. Nu fick jag vänta i 1h 25min på nästa tåg. Men sen blev det tåget ytterligare försenat! Så till slut blev jag två timmar senare än vad jag skulle bli. Så nu känner jag mig lätt retlig och sur. Mitt tidigare mycket glada humör försvann. Jag gick till och med vilse från toaletten på tåget.. Jag vet inte riktigt hur man lyckas med det, så ikväll blir det att lägga sig tidigt! För en mycket trött och grinig Natalie lär behöva det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar