måndag 8 november 2010

Rent allmänt och första natten

Igår började veckan i vakten. Vi startade med en lugn söndagsnatt, som var väldigt lugn. Så jag passade på att sova, på alla "lediga" timmar. Inatt verkar det bli mer fullt upp, schemat går nästan omlott på varandra så från 21:00 får jag nästa gång vila 05:00.
Men jag måste säga att det var väldigt skönt att få sova hela dagen! 7.00 gick jag ur passet och direkt upp i säng. När jag sedan vaknade var klockan 14:00. Då gick jag upp och gjorde egentligen ingenting. Vilket var också ganska skönt. Imorgon blir det i alla fall att träna på eftermiddagen.
Det finns ingen tidsuppfattning när man är här. Jag vaknade imorse..? I eftermiddags snarare, och var säker på att det var tisdag. Och att klockan nu snart är 20.00 och min dag har bara börjat känns också jättekonstigt.

I helgen blir det dop och födelsedagsfirande som jag ser mycket fram emot!

1 kommentar:

  1. Va jobbigt att vända på dygnet sådär. Men du är duktig =)

    SvaraRadera