lördag 7 maj 2011

Början på ett slut

Det är skönt att vara hemma igen, enda fram till måndag kväll. Det är mycket som händer nu. Det börjar närma sig slutet, det är både spännande och skrämmande. Mest spännande. Inte för att lumpen tiden ska ta slut, utan mer för vad som kommer ske efter detta.
Den här helgen ska jag bara ta det lugnt, vi hade ännu en veckas strid mot LSS i veckan. Mycket kul och det gick mycket bra. Så denna helg får bjuda på god mat, mycket sömn, lite löpning och.. ja, ingenting. Nästa gång jag kommer hem blir om över tre veckor, det blir då min sista permission. Till dess har vi hunnit med slutskjutning, Göteborgsvarvet och slutövningen. Sedan återstår bara två veckors vård. Och sen har dessa elva månader gått.
Jag säger då det att det har varit en väldig upplevelse. Jag kunde aldrig tänka mig att jag skulle uppleva nått i den här stilen, och jag skulle aldrig göra om mitt val med att göra lumpen. Och nej, jag är absolut inte redo att lämna det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar