fredag 6 april 2012

Club Sandwich

Medan jag väntar på att min kycklingfilé ska bli klar på spisen kan jag passa på att skriva ett inlägg.
Idag tog jag äntligen mitt förnuft till fånga och städade! Det tog lång tid, men det blev skinande rent så nu är det riktigt behagligt här hemma igen. Lagom till att jag ska åka bort imorgon förmiddag, men det är i alla fall skönt att komma hem till en ren lägenhet.
Nu håller jag på med min matsäck till imorgon. Jag försöker spara in på så mycket onödiga kostnader som möjligt, (därbland räknar jag pizza och annan hämt-mat som en onödig kostnad) så på mitt långa byte på 1½ timme i Hallsberg imorgon tänkte jag ta med mig nånting att äta, istället för att gå till närmaste fik som är dyrare än vad det borde vara.
Det blir club sandwich! Med kyckling bacon och andra goda fyllnader, blir dem lika goda som dem är i mitt huvud så kommer det bli jättekul att äta imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar